sábado, abril 10

új szelek

tetemes mennyiségű, tonnányi jegyzettől szabadultam meg ma. Papírkosár. Papírszemét. Kapcsok nélkül. Óriási. Hihetetlen. Tényleg van egy diplomám, (igen, igen, CSAK EGY! tanárszak nélkül!!), elvégeztem, és le a nyelvfilozófia tételsorral meg a filtöri 5-el és satöbbivel. Elég ideig foglalták a helyet a polcon..!

Persze nosztalgikus érzés, meglehetősen az.. hogy elszállt ez a... ez 10 év!!!! Péntek este összefutottam egy általános iskolás osztálytársammal, fantasztikus este volt, tényleg, remek jó. Úgyhogy ma valami nagy dolog változik, úgy érzem. Össze is kell szednem magam, az utóbbi időben mintha kicsit "depressziós" lennék, hülyeség, de pl. konstans nincs kedvem/ihletem főzni (van ilyen?? úgy tűnik van..)

De azért, komolyan, azt az elégtételt, amit az első nagy csomag jegyzet kidobásakor éreztem... :) :) :)))) mmmmm ... (tegyük hozzá, eddig nem mertem megszentségteleníteni ilyen mértékben a gondolsan összerendezett jegyzeteket.. hátha még kell.. hátha meg kell néznem egyszer valamit.. hátha... áááá ugyan!!! VÉGE - V-É-G-E, megvan, diploma, suhéj!
Azt a PhD-t meg csak legyűröm valahogy, nyelvfilozófia-jegyzet nélkül is.. :) :) (Husserl-t azért megtartottam, és persze a könyvek is maradnak, hajajaj, abból bőven van :) külön kis filozófia szekció, csak nekik, csak ott).

Nnnnaaa.. jöhetnek azok az új szelek!!!

1 comentario:

  1. hát ez nagyon cuki bejegyzés! :)
    Hi-hi, én is csináltam ilyet, még pocakosan, költözködés előtt - naggyon jó érzés, meg kell hagyni! :P

    ResponderEliminar